Menü
Kosár

14 napos visszavásárlási garancia

Termék visszaküldés, csere
Szeretnénk tájékoztatni arról, hogy milyen jogaid illetve lehetőségeid vannak a termékcserére, vagy annak összegének visszatérítésére.

   

Ki veheti igénybe?
A 14 napos visszavásárlási garancia kizárólag magánszemélyként történő vásárlás esetén érvényesíthető. Amennyiben a számla cégnévre szól a terméket visszavásárolni nem áll módunkban.
Céges vásárlóként visszaküldhetem a terméket?
Javaslom, hogy céges vásárlás esetén körültekintően járj el a megrendelés folyamán, akár egyeztess velünk személyesen is! Az elállási jogot fogyasztóként kizárólag magánszemélyek gyakorolhatják. Cégként nincs lehetőség elállásra.
Sérült volt a csomagolás?
A terméket átvétel után még a futár jelenlétében tekintsd meg és sérülés esetén készíttess jegyzőkönyvet. Jegyzőkönyv hiányában nem tudjuk elfogadni a sérülésről a reklamációt. Sajnos az ördög nem alszik, ezért átvételkor ellenőrizd a terméket azonnal! Probléma esetén hívd info vonalunkat a 06 (20) 851 2225-ös telefonszámot.
Nem azt kaptad amit kértél?
Nézd át az általad visszaigazolt megrendelőlapot és amennyiben nem azt a terméket kaptad, ami rajta szerepel, akkor vedd fel velünk a kapcsolatot és azonnal korrigáljuk a hibát!
Többet rendeltél mit amire szükséged van?
Kérjük körültekintően rendelj, ugyanis a megmaradt alkatrészeket, kötőelemeket nem áll módunkban visszavásárolni. A megmaradt, de be nem épített termékek visszaküldésére nincs lehetőség!
Visszaküldés kinek a költsége?
A csomag visszaküldésének a költsége alap esetben a vásárlót terheli (vásárlói kockázat). Azonban, ha mi hibázunk az ezzel járó költséget átvállaljuk.
Személyesen vettem át! Visszaküldhetem?
Amikor a csomagot személyesen veszed át, akkor mindig figyelmesen nézd át a megvásárolt termék mennyiségét, minőségét. Javasoljuk, hogy cikkszám szerint is ellenőrizd vissza a megrendelést, ugyanis ha a terméket átvetted, akkor a visszavásárlásnak nincs lehetősége.
Melyik az utolsó nap amikor még visszaküldhetem?
Magánszemélyként az átvételt követő 14. napon még visszaküldheted a csomagot, tehát a feladás dátuma számít. Az nem probléma, ha mi csak a 14. nap után kapjuk meg. Neked a feladási dátumot kell igazolni.
Milyen adatok kellenek a visszaküldéshez?
A jog szerint elég a szóbeli tájékoztatás is, de mi kérjük, hogy a félreértések elkerülése érdekében ezt írásban tedd meg. A levélbe írd meg a bakszámlaszámot és a hozzátartozó nevet, amire a vásárlás összegét várod vissza.
Milyen címre kell visszaküldeni a terméket?
A terméket a cégünk telephelyének címére kell visszaküldened a következő adatokkal: FémDekor Kft. 2143 Kistarcsa, Nagytarcsai út 4. A csomagba érdemes betenned a számla másolatát és az elállási nyilatkozatot a gyorsabb ügyintézés érdekében.
Mikor nem vesszük át a csomagot?
A csomag visszaküldésének költsége a vásárlót terheli minden esetben. Mivel a csomagot nem tudjuk az átvétel előtt megbontani, így annak tartalmáról nem tudunk meggyőződni. A csomag nem lehet szállítási és egyéb díjjal terhelve, ugyanis ilyen esetben nem áll módunkban átvenni. A csomagot ebben az esetben a futár visszaviszi a feladónak, akinek a visszapostázási költséget is vállalnia kell. Ezért is fontos, hogy úgy add fel a csomagot, hogy átvételi költség részünkre ne legyen!
Egyedi terméket visszavásároltok?
Egyedi terméknek olyan terméket nevezünk aminek a paramétereit te határoztad meg. A te igényeidnek megfelelően készült el. Ezen termékeket visszavásárolni nem tudjuk, ugyanis más számára már nem értékesíthető. Az egyedi terméket a megrendelőlapon a terméknév mellett az "Egyedi" szóval jelölünk.
A méretre vágott anyagot visszaküldhetem?
Amennyiben a termék a webáruházunkban ugyan azon méretben cikkszámmal azonosítva megtalálható, akkor igen. Amennyiben egy anyag méretre darabolását te magad kérted, úgy sajnos nem tudjuk visszavenni a terméket.